Dienstag, 15. Januar 2013

de Erscht / der Erste

Öbs etz öpper interssiert oder ned, aber wie i jedem Blog geds doch sone erschte Post, wo nüd meh seid, weder das es de erscht seig....
Möchemer das doch do ou :-D

Ond etz no dÖbersetzig för die wo ke Lozärnerdütsch chönd oder wönd läse

Ob es jemanden interessiert oder nicht, aber wie bei jedem Blog gibt es doch diesen ersten Post, welcher nichts mehr sagt, als das er der erste sei...
Machen wir das hier doch auch :-D

Kommentare:

  1. Hallo Chreschtian, Roman ond Fabian
    Ha erwartet, dass es met em Oschterhas los goht.

    Also send er scho gstartet...
    Vel Glöck ond Spass, onerhörti Iiidröck ond das Quäntli Glöck wos mängisch brucht.
    Liebei Grüess Luzia ond Mark

    AntwortenLöschen
  2. Hey der Drüü

    Ech wönsch nech vöu Spass. Gniessets!

    es liebs Grüessli Milena (s'chline Schwösterli vor Tabea)

    AntwortenLöschen
  3. Wir wünschen euch dreien viel Spass und ein gutes Gelingen eurer Reise. Carina und Selina

    AntwortenLöschen